§70. Узагальнення за курсом

Головна сторінка цього ГДЗ (Зміст) – Україна і світ 6 клас Щупак

І. СТАНЦІЯ «ГЕНЕАЛОГІЯ»

Об’єднайтеся в пари. Опрацюйте картки, які ілюструють розвиток науки генеалогії. Складіть статтю для науково-популярного журналу про генеалогію та сімейну пам’ять

Стаття для науково-популярного журналу про генеалогію та сімейну пам’ять може включати такі пункти:

  • Вступ: Визначення генеалогії та її значення для збереження сімейної історії.
  • Історія генеалогії: Як змінювалося розуміння та практика генеалогії від давнини до сьогодення.
  • Релігійні записи: Роль церковних книг у веденні родоводів.
  • Аристократія та генеалогія: Важливість знання родоводу в аристократичних сім’ях для збереження спадщини.
  • Сімейне дерево: Методи та підходи до створення сімейного дерева.
  • Геральдика: Зв’язок між гербами та генеалогією.
  • Заключення: Сучасні технології та ресурси для дослідження сімейної історії.

II. СТАНЦІЯ «ЛАБІРИНТИ ІСТОРІЇ»

Зіграйте в гру-квест. Почніть свій шлях від позначки «СТАРТ» і, рухаючись ігровим полем, послідовно виконайте всі завдання.

  1. Індивід. Держава.
  2. Японія
  3. Потреби

III. СТАНЦІЯ «СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ ЗАМОК»

Пригадайте особливості забудови середньовічних міст. Уважно розгляньте малюнок і визначте елементи, з яких складалися середньовічні замки-фортеці. Складіть коротку розповідь про середньовічний замок

Середньовічні міста мали свої особливості забудови. Вони часто виникали на перетині торгових шляхів, що було зручно для торгівлі та розвитку ремесел. Такі міста мали кам’яні захисні стіни, собор, ринкову площу і часто розташовувалися поруч із замками або фортецями, які забезпечували захист.

Елементи середньовічних замків-фортець

На малюнку зображено типовий середньовічний замок з такими елементами:

  1. Рів з водою (місто) – для оборони.
  2. Вежі – для спостереження та оборони.
  3. Земляний вал – перша лінія оборони.
  4. Вхідні ворота
  5. Бейлі (внутрішній двір) – місце для різних діяльностей.
  6. Донжон (головна вежа) – найміцніша частина замку.
  7. Замок

Розповідь про середньовічний замок

Середньовічний замок був не лише місцем проживання феодала, а й оборонною спорудою, яка виконувала житлові, господарські та культові функції. Замки часто будувалися на висотах, скелях або островах, що дозволяло контролювати навколишню територію та захищатися від ворогів. Вони мали високі кам’яні стіни, вежі для стрільців, підйомні мости та глибокі рови з водою. Усередині замку знаходилися житлові приміщення, каплиця, склади зброї та продовольства, а також місця для ремесел та інших потреб замкового господарства.

Замки були центрами політичної влади, економіки та культури своєї епохи. Вони служили не тільки для захисту, але і як символи статусу та влади своїх власників. Замки були свідками багатьох історичних подій, включаючи облоги, битви та політичні змови.

IV. СТАНЦІЯ «ІСТОРИЧНИЙ КРОССЕНС»

Розгадайте кроссенс, застосувавши знання, які ви отримали у 6 класі. Для цього перейдіть за QR-кодом або посиланням і ознайомтеся з алгоритмом роботи. Методом сторітелінгу складіть до кроссенсу власну історію або укладіть кроссенс на тему: «Я і моя родина в історії світу».

На зображенні зображено схему, яка ілюструє концепцію використання QR-кодів у різних сферах життя. Схема містить п’ять основних станцій, кожна з яких має свій QR-код та посилання для переходу. Станції називаються: “Родинна станція”, “Суспільна станція”, “Громадська станція”, “Економічна станція” та “Особистісна станція”. Ці станції можуть символізувати різні аспекти життя та розвитку особистості.

Щоб скласти історію на тему “Я і моя родина в історії світу”, можна уявити, що кожна станція є етапом у житті, де ви та ваша родина набуваєте нових знань та досвіду. Наприклад:

  1. Родинна станція: Моя історія починається з родини, де я вчуся основам моралі, традицій та культури. Ми разом святкуємо важливі історичні події, які формують нашу ідентичність.
  2. Суспільна станція: Виходячи за межі родини, я взаємодію з ширшим суспільством, де вчуся бути відповідальним громадянином. Моя родина бере участь у суспільних проектах, які впливають на історію нашого міста чи країни.
  3. Громадська станція: Тут я долучаюся до громадської діяльності, вчуся захищати свої права та інтереси. Ми з родиною стаємо частиною великих змін, наприклад, підтримуємо екологічні ініціативи або допомагаємо у соціальних проектах.
  4. Економічна станція: На цій станції я вчуся цінності праці та економічної грамотності. Моя родина веде власний бізнес або працює на роботах, які сприяють розвитку економіки.
  5. Особистісна станція: Це етап саморозвитку та самовираження. Я вчуся розуміти себе та своє місце в історії, розвиваю свої таланти та інтереси, які можуть внести вклад у культурне життя моєї країни.

Кожен перехід між станціями може бути представлений як важливий момент у житті, що відображає історичні події або особисті досягнення, які впливають на історію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *