Повторюємо та узагальнюємо. § 51. Місце України у світі

Головна сторінка цього ГДЗ (Зміст) – Кафтан 6 клас

1. Обери з джерел 1-6 два на вибір як приклад для поняття “Україна у сучасному світі”. Поясни свій вибір

Я обираю джерела 2 і 6 як приклади для поняття “Україна у сучасному світі”.

Джерело 2 демонструє підтримку України з боку однієї з провідних країн світу – Канади. Виступ міністерки закордонних справ Канади на українському фестивалі в Торонто є свідченням того, що Україна має союзників та партнерів на міжнародній арені.

Джерело 6 розповідає про унікальний український літак “АН-225 Мрія” – символ науково-технічних досягнень України, відомий у всьому світі. Трагічна доля цього літака, який був знищений російськими окупантами, демонструє виклики, з якими стикається Україна у сучасному світі.

Отже, ці два джерела яскраво ілюструють місце України на світовій арені – як країни, що має союзників та унікальні досягнення, але водночас стикається з величезними викликами у боротьбі за свою незалежність.

2. Запитання “Що я можу зробити для кращого майбутнього України?” сьогодні має багато відповідей. Пов’яжи свою відповідь із тими знаннями, які ти отримав/отримала протягом навчання у 5-6 класі

Ось кілька ідей, що я можу зробити для кращого майбутнього України на основі знань, які я отримав у 5-6 класах:

  1. Дбати про довкілля та природу України. На уроках біології я дізнався про важливість збереження біорізноманіття та сталого розвитку. Тому я можу долучитися до екологічних ініціатив, не смітити, економно використовувати ресурси.
  2. Цікавитися історією та культурою України. З уроків історії я дізнався про героїчне минуле українського народу. Я можу вивчати українські традиції, мову, читати книжки українських письменників.
  3. Розвивати свої здібності та таланти в Україні. На уроках математики, фізики та інших предметів я навчився логічно мислити, аналізувати, знаходити нестандартні рішення. Це допоможе мені в майбутньому зробити внесок у розвиток науки й технологій в Україні.

Отже, навіть із невеликими кроками кожен може зробити важливий внесок у процвітання нашої країни. Я сповнений рішучості докласти максимум зусиль!

3. Обери з переліку понять три-п’ять на вибір. Запиши чи озвуч у класі свої пояснення. Наведи приклади історій, в яких доцільно використати ці поняття. Порівняй з тим, як це роблять твої однокласники та однокласниці.

Ось поняття, які я обираю, та мої пояснення і приклади до них:

  1. Сучасний світ – це світ, в якому ми живемо зараз, з усіма його особливостями – глобалізацією, швидкими технологічними змінами, взаємозалежністю країн. Приклад: для розуміння сучасного світу важливо вивчати новітню історію України та світу.
  2. Урбанізація – це процес зростання міст і міського населення. Приклад: урбанізація в Україні прискорилася у другій половині XX століття через індустріалізацію та міграцію сільських жителів до міст.
  3. Культурна спадщина – це пам’ятки культури, традиції, звичаї, що успадковуються від попередніх поколінь. Приклад: збереження культурної спадщини України, зокрема пам’яток архітектури та мистецтва, є важливим завданням держави й суспільства.

4. Пригадай два найцікавіших для тебе сюжети з підручника для б класу і розкажи, чому ти навчився/навчилася завдяки цим історіям

На жаль, я не можу пригадати конкретні сюжети з підручника для 6 класу, оскільки я його ще не вивчав/вивчала.

Але я можу розповісти, що мені було б цікаво дізнатися з підручника історії для 6 класу. Наприклад:

  1. Про побут та традиції українців у минулому. Це допомогло б краще зрозуміти нашу культуру та те, звідки вона походить.
  2. Про видатних українців минулого та їхній внесок у розвиток України. Ці історії надихають та демонструють, як кожен може змінити життя на краще.

Отже, вивчаючи цікаві сюжети з історії своєї країни, я міг би краще усвідомити хто я є, звідки походжу і як можу докластися до процвітання України.

6. Продовж речення:

Ось мої варіанти продовження речень:

  • Український народ формувався протягом тривалого історичного періоду на території сучасної України на основі східнослов’янських племен.
  • Територія розселення українців пролягає від Карпат до Слобожанщини та від Поділля до Донбасу.
  • Історія української державності розповідає про багатовікову боротьбу українського народу за право мати власну незалежну державу.
  • Сучасна Україна є незалежною державою, тому що український народ здобув цю незалежність у 1991 році після розпаду Радянського Союзу.

7. Підготуй власне висловлювання на одну з тем: “Місце України у світі”, “Навіщо вивчати історію України та світу”, “Сучасний світ будується на історичній та культурній спадщині”.

Ось мій варіант висловлювання на тему “Місце України у світі”:

Україна посідає важливе місце у сучасному світі. Це одна з найбільших за площею держав Європи, яка має стратегічне геополітичне розташування між Сходом і Заходом. Україна володіє потужним економічним, науково-технічним та людським потенціалом.

Наша держава пройшла складний шлях боротьби за незалежність і тепер утверджує себе як суверенна країна з демократичним устроєм. Українська культура збагачує світову скарбницю мистецтва, літератури, музики. А українські вчені роблять вагомий внесок у розвиток науки і технологій.

Сьогодні Україна протистоїть російській агресії, відстоюючи не лише власну свободу, а й демократичні цінності та право європейських народів на самовизначення. Тому на кону – не тільки доля України, а й майбутнє всієї Європи та світового порядку.

Отже, Україна відіграє важливу роль у сучасних геополітичних процесах і її внесок у розвиток світу буде лише зростати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *