§9. Поява й розселення людей на теренах України

Зміст ГДЗ робочий зошит 6 клас Щупак

ПРАЦЮЄМО В КЛАСІ

1. «Загублені» на карті

Під час укладання карти комп’ютерний вірус переплутав розташування на ній стоянок і пам’яток первісної людини. Упорядкуйте назви стоянок і пам’яток за місцем їхнього розташування. Результати роботи запишіть у таблицю.

На основі інформації з карти та наданих джерел, я можу упорядкувати стоянки первісних людей наступним чином:

Назва стоянкиНомер пам’ятки на картіСучасна назва регіону розташування стоянкиВид первісних людей, що створив стоянку
АКоролево1Закарпатська областьКроманьйонці, неандертальці, пітекантропи.
БМежирічЧеркаська областьЛюдина розумна
ВКирилівськаКиївЛюдина розумна
ГМізинська2Чернігівська областьЛюдина розумна
ДКиїк-Коба3КримНеандертальці

2. Читаємо й розуміємо

Визначте за матеріалами параграфа, як в Україні зберігають і популяризують знання про первісну добу на теренах нашої держави. За результатами дослідження заповніть схему.

Для заповнення схеми про збереження пам’яті про найдавніше минуле України можна використати такі способи:

  • Вивчають у школі: Освітні програми включають вивчення історії первісних людей та їхнього життя на території України.
  • Археологічні дослідження: Вчені досліджують стоянки та артефакти, щоб відтворити картину життя первісних людей.
  • Музеї та виставки: Експозиції, присвячені первісній добі, дозволяють ознайомитися з археологічними знахідками.
  • Віртуальні екскурсії: Онлайн-ресурси та відеоекскурсії популяризують знання про стоянки, такі як Королево.
  • Наукові публікації: Дослідники публікують статті та книги про первісну добу, роблячи інформацію доступною для широкої аудиторії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *