Зміст ГДЗ робочий зошит 6 клас Щупак
ПРАЦЮЄМО В КЛАСІ
1. «Загублені» на карті
Під час укладання карти комп’ютерний вірус переплутав розташування на ній стоянок і пам’яток первісної людини. Упорядкуйте назви стоянок і пам’яток за місцем їхнього розташування. Результати роботи запишіть у таблицю.
На основі інформації з карти та наданих джерел, я можу упорядкувати стоянки первісних людей наступним чином:
Назва стоянки | Номер пам’ятки на карті | Сучасна назва регіону розташування стоянки | Вид первісних людей, що створив стоянку | |
---|---|---|---|---|
А | Королево | 1 | Закарпатська область | Кроманьйонці, неандертальці, пітекантропи. |
Б | Межиріч | Черкаська область | Людина розумна | |
В | Кирилівська | Київ | Людина розумна | |
Г | Мізинська | 2 | Чернігівська область | Людина розумна |
Д | Киїк-Коба | 3 | Крим | Неандертальці |
2. Читаємо й розуміємо
Визначте за матеріалами параграфа, як в Україні зберігають і популяризують знання про первісну добу на теренах нашої держави. За результатами дослідження заповніть схему.
Для заповнення схеми про збереження пам’яті про найдавніше минуле України можна використати такі способи:
- Вивчають у школі: Освітні програми включають вивчення історії первісних людей та їхнього життя на території України.
- Археологічні дослідження: Вчені досліджують стоянки та артефакти, щоб відтворити картину життя первісних людей.
- Музеї та виставки: Експозиції, присвячені первісній добі, дозволяють ознайомитися з археологічними знахідками.
- Віртуальні екскурсії: Онлайн-ресурси та відеоекскурсії популяризують знання про стоянки, такі як Королево.
- Наукові публікації: Дослідники публікують статті та книги про первісну добу, роблячи інформацію доступною для широкої аудиторії.